Pages

Wednesday, June 24, 2009

H1N1 Hari Kedua: Bosannya!

Hari kedua.

Aku bohsan amat.
Keje keje keje jugeyk.
Bukak bukak bukak emel jugeyk.
Tipon tipon tipon bunyik.
Dvd Dvd Dvd jugeyk.
lama lama aku boring.

Kacau Modjo.
Kacau Modjo lagik
Kacau Modjo tanpa jemu.

Haih! Aku nak kua beli barang sendirik.
Tapi Jabatan Kesihatan tak kasik.
Jadinya, aku terpaksa menunggu driver Jabatan Kesihatan untuk membelikan barang barang aku.

Nak buat cemana?
Aku kena kuarantin. (Tidak boleh pegi mana mana - Bak kata Dr Ismail kat TV3)
Haih!

Bosan! Tak boleh jumpa rakan bahkan sedara mara (sibbaik famili semua di KL)
Aku sebatang kera kat Kuching nih.
Guna topeng muka dan amalkan kebersihan diri (malasnya nak mandi lahaiii)
Pantau status demam setiap 4 jam (terlajak kadang sebab bangun lambat!)
HOH!

7 comments:

A.I said...

doa utk kak naz..

Cool said...

cheee... aku doa kan ko negative h1n1. *sob*

ko okeh dah skang.. suhu naik ke statik ke?

Miss BumbleBee said...

kalau kat KL, dribar MOH buleh tulung belikan barang ker.400% peningkatan kes kan.


inilah masa nak belek crib kak naz. mana tahu ada lobang ke bocor ke buleh buat inspection...

Taichee~@! said...

Dik Ipo:
Mekaseyyy hehe

Jiji:
Suhu stabil dah. Batuk ngade still ade. cam ehek ehek gitew. Tapi yg laen me is BOSANNNNNNNNNN

Yan:
Betul betul...masa ni nak belek umah pun, kaknaz wat sorang ler gamaknya. Sbb dorang mesti takt punye dtg umah kaknaz. Bilik air tamu tu nak wat camne la enh? Dorang ni dari duu kite komplen, tapi haram nak dtg.

beldandy said...

so ok tak ni chee? ada demam tak?

Maia said...

nak citer lain boleh tak?
kekekeke... aku nampak url tu kat situ tu.. kekke..

nampaknya h1n1 yg menjumpakan kite nih.. cane aku tak pasan dila tu adik ko eh.. padahal aku tengok2 belakang ade muke ko situ... hahahha..

btw.. take care ya..

Taichee~@! said...

Bel: Alhamdulillah. So far tak demam dah. Makin produktif. Cuma tekak ada sikit sakit sbb batuk + flu..

Haiyaa..

Tak kusangka komaya ada kerastangannye tersendirik! Kagom aku ko dah meluaskan empayar kat dunia yg maya inih.

Fuh fuhh..Dari FB ke blog jumpa ko. Tp kita sendirik tak ada rezeki nak jumpa lagi kan? InsyaAllah hari yg indah nanti aku akan dtg ke Padang Arang ko itu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails